Semalam selepas balik daripada kemaskini buku akaun ASB UJ dan mak UJ(tak dapat banyak pun…), UJ tengok atas meja makan ada sampul surat yang tebal. Dah kenal daripada siapa. Tak lain tak bukan adalah majalah TopGear. Sebenarnya UJ bukanlah minat sangat dengan TopGear ni, tapi ada promosi kat Groupon hari tu, tu yang cuba langgan.

Top gear bln ni....

Top gear bulan ni....

Istimewanya bulan ini ialah disertakan sekali kalendar bagi tahun 2012. Pelbagai kereta kereta sport dijadikan latar belakang bagi setiap bulan.

Kalender top gear...hehehe

Kalender top gear...hehehe

Dalam banyak banyak melanggan majalah ni,(setakat ni 3 jenis, hehehe) memang terbaiklah TopGear ni sampai awal bulan. Tapi yang paling best adalah karangkraf, UJ pernah melanggan MajalahPC, dan selalu sampai lebih awal, seminggu sebelum masuk bulan tersebut. Betapa cepatnya Kumpulan Karangkraf ni membuat majalah dan mengedarkannya. Hehe.

Senarai keter kat kalendar

Senarai kereta dekat kalendar

OKlah sampai disini sahaja celoteh. Selamat jalan.

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , ,

2 Kata


  1. UJ on 07 Jan 2012

    Memang selalu sesetengah majalah letak goodies pada majalah mereka… ikut masa kalau ujung/awal tahun biasa kalendar dan sebagainya.

    kalau minat dengan dunia automotif boleh beli majalah ni sebaga salah satu sumber. Selain dapat belajar BI…

  2. faizul on 07 Jan 2012

    Salam bro,

    Saya tak pernah beli magazine ni. Selalu nampak aje di rak kat kedai. Biasalah awal tahun biasanya banyak goodies yang datang dengan magazine. Kalendar etc.


Apa yang nak di kata?

CommentLuv badge