Salam 1Malaysia kepada semua pengodek diluar sana. Harap semua sihat siha belaka la yer.

Duduk sehari dirumah dah banyak berjalan kesana sini. Alhamdulillah, pagi tadi menziarahi pusara abah dan kedua atuk belah emak dan juga abang yang meninggal masa bayi dulu.

Baju raya akan dibeli esok.

Tahun ni beraya dikampung orang. Kepada orang kampung sini, kami sekeluarga takde. Jangan sedih tak dapat makan rendang, kuah lodeh dan ayam masak merah ter…

Lusa nak pergi BTS untuk bersihkan sensor kamera nikon. Harap sekejap je.

Esok kene buat report untuk subjek ergonomics.

Rasanya banyak ni jer kot.

P/S: selamat hari raya kepada semua umat Islam diluar sana.

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , , , ,

2 Kata


  1. zik on 06 Sep 2010

    salam kenal bro… wah syok ada dekat kg ker?? selamat hari raya …. maaf zahir dan batin…
    Cerita terbaru zik:- Jutawan Kosmetik Datuk Sosilawati kena culik

    • UJ on 06 Sep 2010

      salam perkenalan… Memang la seronok kalau da duduk kampung [kampung ni sebenarnya rumah sendiri] takde kampung jauh2…. belah ayah pon kat kapar, klang….

      salam idilfitri kepada anda….

      p/s: nama kita berdua ada persamaan…hehehehe


Apa yang nak di kata?

CommentLuv badge