Hari dapat macam macam. Daripada baju, biji benih, baja dan sebagainya. Dan yang paling penting, pembayaran keluar daripada Nuffnang. Yea~ Seronok hidup kalau hari hari dapat pelbagai barang. Tapi kalau barang percuma memang seronok. Kalau kena keluar duit sendiri, kurang seronok la. Hehehehe

Surat untuk diri ini.

Mulanya masa dapat surat ni ingatkan apa bendalah. Rupanya pembayaran daripada nuffnang. Punyalah lama untuk mendapat sebanyak ini. Dekat satu tahun kot. Biasalah blog tak power. Hehehehe

Ooh... Cek pembayaran

RM100, jadilah daripada tiada.

Bertambah lagi koleksi biji benih

Biji benih yang dibeli secara online. Didapati di lelong.com.my.

Baju forum ninja 250r

Lama tunggu baju ni. Mulanya baju warna putih tersilap hantar, pulangkan semula dan diterima petang tadi. Lepas ni boleh bergaya sambil bawa motor Ninja 250r a.k.a Ninja kecik…

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , ,

2 Kata


  1. Kujie on 15 Jan 2012

    sikit ka banyak, itu dah tentu ada rezeki yang memang tertulis utk kita, kan

    boleh cover benda lain juga sekurang2nya

    • UJ on 17 Jan 2012

      Betul tu kak jie… semua dah tertulis….

      kurang2 duit ni bukan kemana pun… mungkin membeli biji benih pokok dan sayur… gemar menanam ni…


Apa yang nak di kata?

CommentLuv badge